Redhound maakt gebruik van PostNL voor het verzenden van al uw bestelde producten binnen Europa.
Moet ik thuis zijn?
Als uw bestelling niet in de brievenbus past, zal deze met de pakketdienst van PostNL verzonden worden.
Alle pakketten die niet in uw brievenbus passen, worden aangetekend verzonden, het is dus van belang dat er iemand aanwezig is op het afleveradres.
Waarom moet ik tekenen voor mijn pakket bestelling?
Op deze manier weten wij dat u uw bestelling heeft ontvangen en PostNL zijn werk heeft gedaan.
Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL op werkdagen tussen 09.00 en 21.30 uur en op zaterdagen tot 17.00.
Helaas hebben wij geen invloed op de exacte aflevertijden van PostNL.
Kan de pakketbezorger mij bellen voor aflevering?
Het is niet mogelijk om berichten en/of informatie aan de pakketbezorger van PostNL mee te geven.
Mocht u op het moment niet thuis zijn als PostNL bij u aan de deur komt, dan probeert de bezorger uw bestelling bij de buren af te leveren, mocht dit ook niet lukken, dan komt de bezorger de volgende dag nogmaals bij u aan de deur. (behalve op zondag)
Mocht u dan nog niet aanwezig zijn, dan krijgt u een briefje in de bus met daarop het adres van de afhaallocatie.
Heeft u vragen over de bezorging van uw pakket, surf naar postnl.nl/klantenservice.
U heeft uw bestelling op een werkdag voor 22:00 uur uur geplaatst en alle producten zijn direct leverbaar en u heeft betaald met iDeal, PayPal, AfterPay, Maestro,, GiroPay of SOFORTBanking, dan wordt uw bestelling meestal de volgende dag al bij u afgeleverd. (ook op zaterdag)
Bezorging PostNL
|
||
Besteld op
|
Tijdstip
|
Bezorgd op
|
Maandag
|
voor 22:00 uur
|
Dinsdag
|
Dinsdag
|
voor 22:00 uur
|
Woensdag
|
Woensdag
|
voor 22:00 uur
|
Donderdag
|
Donderdag
|
voor 22:00 uur
|
Vrijdag
|
Vrijdag
|
voor 22:00 uur
|
Zaterdag
|
Zaterdag
|
Maandag, uiterlijk dinsdag
|
|
Zondag
|
Maandag, uiterlijk dinsdag
|
|
Feestdagen
|
||
Voor aangepaste levertijden wat betreft, Goede vrijdag, Pasen, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerst en oud- en nieuw, verwijzen wij u naar de website van PostNL:
http://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/postbezorging-rond-de-feestdagen-consument/
Zodra u uw bestelling op een werkdag voor 22:00 uur uur heeft besteld en betaald met iDeal, Afterpay of PayPal, dan krijgt u dezelfde avond voor 23:59 uur een e-mail van ons met daarin de verzendinformatie en een link naar de track en trace pagina van PostNL.
Of vult u zelf op:
http://www.postnl.nl
het 3S nummer en postcode in.
Heeft u een account bij Redhound.nl, dan kunt u deze informatie ook terugvinden in "Mijn Account".
Heeft u vragen over de bezorging van uw pakket, bel met de PostNL Servicelijn: +31(0)900-0570 (EUR 0,45 p/m).
Plaatst u een bestelling met een totaalbedrag van onder de €25 incl. BTW, dan berekenen wij voor het verzenden van uw bestelling maar €3,49 inclusief BTW per bestelling, ongeacht hoe groot of zwaar uw bestelling is.
Alle bestellingen die een totaalbedrag hebben boven de €25 inclusief BTW worden gratis door Redhound verzonden.
Voor Belgische klanten geldt een toeslag van €2,95,- voor verzending naar België, ongeacht de grote van uw bestelling.
Het kan helaas voorkomen dat je bestelling door PostNL niet de volgende werkdag al afgeleverd wordt.
Dit kan komen door slecht weer, storingen, pech, etc. We hopen dat u hier begrip voor heeft.
Heeft u vragen over de bezorging van uw pakket, bel met de PostNL Servicelijn: +31(0)900-0570 (EUR 0,45 p/m).